Už vám nepřipadá Česká republika jako perspektivní místo pro rozvoj vašeho byznysu? Jsme malý národ a pochopitelně zde máte i velmi omezenou cílovou skupinu, které můžete své produkty/služby prodávat. Jestliže chcete prodávat i do zahraničí, nic vám v tom nebrání. Je ovšem zapotřebí se na vstup na cizí trh dostatečně připravit, aby tato akce nebyla fiaskem, ale naopak úspěchem. Pokud máte vytvořenou zahraniční verzi vašeho webu, je nejvyšší čas se zaměřit na jeho propagaci.
SEO
Optimalizace pro vyhledávače v zahraničí se v zásadě příliš neliší od optimalizace u nás, jen je potřeba se zaměřit na propagaci na zahraničních webech a brát v potaz, že lidé v zahraničí se od českých klientů mohou v mnohém lišit. Je samozřejmě potřeba analýza klíčových slov, aby se zjistilo, jaké výrazy jsou pro vás důležité. Dále je potřeba audit webu, abyste věděli, jestli je z hlediska ON page plně validní. Následně je je potřeba se starat o OFF page, tedy pravidelně vytvářet zpětné odkazy na relevantních webech přes důležitá klíčová slova. Poté se můžete dočkat pravidelného posouvání webu na lepší pozice a zaregistrovat zvyšující se organickou návštěvnost.
PPC
PPC v zahraničí je velmi důležitou propagací, protože má rychlý efekt. Tato reklama má různé podoby a když se udělá správně, je velmi atraktivní a umí snadno oslovit vaší cílovou skupinu. Platí se u ní jen za prokliky a zobrazuje se ve vyhledávání a v obsahu webů. Agentura na ppcprofits.cz vám tuto propagaci zajistí od A do Z, tedy od založení reklamního účtu až po správné nastavení, spuštění reklamy do 5 pracovních dnů a její průběžnou optimalizaci pro dosažení co nejlepších výsledků. Vyplatí se spolupracovat s profesionály.